شهردار آبادان:

عاملان بازگشایی امروزپارک شهر بازی فسخ قرارداد می‌شوند

محمود رضا شیرازی نسبت به بازگشایی چندساعت گذشته پارک شهر بازی که بر خلاف دستورالعمل‌های ستاد کرونا صورت گرفته واکنش نشان داد.

محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در طول چند روز گذشته و پس از بالارفتن میزان ابتلا به کرونا در جنوب غرب استان خوزستان و به ویژه شهر آبادان با دقت و وسواس ، پیگیر اجرای مصوبات ستاد کرونای شهرستان بودیم و به ویژه برای روز ۱۳ فروردین ، با تعطیلی بوستان ها ، پارک ها و انسداد مسیرهای دسترسی به آن تمهیدات ویژه و اقدامات گسترده ای انجام دادیم.

او افزود: متاسفانه طی ساعات اخیر پارک شهربازی آبادان که طی قراردادی در اختیار بخش خصوصی قرار دارد بدون توجه به هشدارهای قبلی و به صورت خودسرانه اقدام به بازگشایی این مجموعه کرده و متاسفانه پذیرای تعدادی از شهروندان و میهمانان بوده است،این در حالی است که در شب های گذشته نیز اجازه فعالیت به این پارک داده نشده بود و تعطیل بود و بازگشایی در ساعات پایانی امروز تامل برانگیز و غیر قابل گذشت است.

شهردار آبادان تصریح کرد: پس از کسب اطلاع از این اقدام خودسرانه ، ضمن تعطیلی فوری و مجدد این پارک  و قطع كامل برق مجموعه ، مسئولیت هرگونه بی توجهی به مصوبات لازم الاجرای ستاد کرونا و بازی با جان مردم در ایام موج ابتلا به کرونا را متوجه متصدیان فعلی پارک و واحدهای فعال در آن می دانم.

شیرازی گفت: به دلیل این بی توجهی و سرپیچی آشکار از دستورالعمل های صادره ، عاملان بازگشایی پارک و واحدهای فعالی که امشب در درون پارک حضور داشتند فسخ قرارداد شده و به مراجع قانونی و ذیصلاح معرفی می شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.