فرماندار همدان:

محدودیت های طرح هوشمند مدیریت کرونا در همدان اجرا می شود

فرماندار همدان گفت:محدودیت های طرح هوشمند مدیریت کرونا در همدان متناسب با وضعیت قرمز از امروز به مدت دو هفته در همدان به اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد علی محمدی,فرماندار همدان با اشاره به قرار گرفتن شهرستان همدان همزمان با بسیاری از نقاط کشور در وضعیت قرمز کرونایی افزود:محدودیت های طرح هوشمند مدیریت کرونا متناسب با وضعیت قرمز از امروز به مدت دو هفته در همدان به اجرا در می آید و در صورت عدم تغییر وضعیت استمرار خواهد یافت.

با قرمز شدن  شهرستان همدان محدودیت‌های جدید کرونایی در این شهر اجرا می شود.

-ورود و خروج خودروها با پلاک های غیر بومی به شهرستان همدان ممنوع و خودروهای متخلف اعمال قانون می شوند.

-گروه های شغلی 2 و 3 و 4 در این مدت تعطیل و صرفا مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت دارند و فعالیت بازارهای روز، بساط گستران و دست فروشان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

-فعالیت ادارات ضروری با حضور حداکثر یک سوم کارکنان و سایر دستگاهها با حضور یک دوم کارکنان مجاز است ضمنا کلیه ماموریت ها و جلسات غیر ضروری لغو می گردد.

 -جلسات ضروری ادارات صرفا با رعایت الزامات حداکثر با حضور 15 نفر مجاز است .

 -نماز جمعه و جماعت، مراسم مذهبی فرهنگی و اجتماعی نسبت به تعطیلی کامل در وضعیت قرمز اقدام نمایند.

-ورود به آرامستان باغ بهشت همدان ممنوع و صرفا به تعداد محدودی نفر همراهان متوفی اجازه ورود داده خواهد شد.

-محدودیتهای ترافیکی در مسیرهای گردشگری و تفرجگاهها از امروز اعمال خواهد شد که مسیر گنجنامه، تپه عباس آیاد و بلوار ارم از آن جمله است.

-تردد کلیه خودروها از ساعت 22 لغایت 3 بامداد ممنوع و برای متخلفان جریمه پیش بینی شده 200 هزار تومانی اعمال خواهد شد.

-تردد خودروها با پلاک غیر بومی ممنوع و خودروهای دارای پلاک سایر شهرستانها و استانها در همدان به مبلغ یک میلیون تومان در 24 ساعت حداکثر یکبار اعمال قانون خواهد شد.

-مدارس،دانشگاهها، حوزه های علمیه ، موسسات آموزشی،آموزشگاه های خصوصی ، کلیه مراکز ورزشی در وضعیت قرمز بطور کامل تعطیل است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.