رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان:

مرکز تعویض پلاک بعلت وضعیت قرمز کرونایی استان همدان تعطیل شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت:مرکز تعویض پلاک بعلت وضعیت قرمز کرونایی استان همدان از فردا تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی فکری,رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به قرار گرفتن استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی افزود:با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و افراد مشکوک به ویروس کرونا، مرکز تعویض پلاک استان همدان به منظوری پیشگیری از شیوع این ویروس از فردا تعطیل می‌شود.

او ادامه داد:علاوه بر تعطیلی مرکز تعویض پلاک، آزمونی کتبی و عملی آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای دریافت گواهینامه نیز تا اطلاع بعدی و بازگشت به شرایط عادی برگزار نمی‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان یادآوری کرد: اواخر سال ۹۸ نیز به علت شیوع ویروس کرونا در همدان مرکز تعویض پلاک این استان تعطیل، اما با تغییر رنگ بندی مجدد بازگشایی شد، ولی خدمات رسانی در مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری به صورت اینترنتی صورت گرفت.

سرهنگ فکری اضافه کرد: با در پیش گرفتن رویکرد اینترنتی و آنلاین کردن خدمات علاوه بر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در راستای تکریم ارباب رجوع از اتلاف وقت و هزینه خدمات گیرندگان از مجموعه انتظامی نیز جلوگیری شد.

به گفته استاندار همدان ۹ شهرستان این استان در وضعیت قرمز و شهرستان اسدآباد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت که با توجه به روند افزایش شمار بیماران در روز‌های آتی وضعیت اسدآباد نیز قرمز می‌شود.

سید سعید شاهرخی در جلسه اضطراری ستاد مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: شاهد تجمع و دورهمی برخی از افراد در مناطق تفریحی و توریستی از جمله گنجنامه و بلوار ارم هستیم که انتظار می‌رود با تعطیل کردن برخی از این اماکن و خاموش کردن چراغ‌ها مانع تجمع افراد شد.

با توجه به قرار گرفتن استان همدان در شرایط قرمز کرونایی محدودیت‌های پیش بینی شده در طرح جامع هوشمند برای رنگ بندی قرمز در این استان اعمال می‌شود.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار