رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

طرح غربالگری شهید سلیمانی دوباره اجرا می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور طرح غربالگری شهید سلیمانی دوباره توسط نیرو‌های بسیج اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امشب در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اوج گیری دوباره ویروس کرونا در سطح کشور، اظهار کرد: با اجرای طرح غربالگری «شهید حاج قاسم سلیمانی» که با همکاری مردم اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه امیدواریم با اجرای این طرح شرایط آرام شود، ادامه داد: با همکاری مردم در رعایت فاصله‌های اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی این امکان وجود دارد که هنگام انتخابات بتوانیم تلفات ناشی از ویروس کرونا را به کمترین برسانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مطالعات وزارت بهداشت در راستای شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: نرخ ابتلاء در سیستم حمل و نقل ۲۵ درصد، در بازار ۲۴ درصد، در مراکز آموزشی ۶ درصد و در نماز‌های جمعه و مساجد زیر چهار صدم درصد است.

سردار سلیمانی رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و ماسک نزدن را از عوامل شیوع ویروس کرونا برشمرد و تصریح کرد: سفر‌های نوروزی قائده رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را به هم ریخت و اگر تلاش شود در فاصله ۱۴ روز می‌توان شیوع ویروس کرونا را مهار کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.