نماز جمعه این هفته در استان بوشهر برگزار نمی‌شود

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط کرونایی، نماز جمعه فردا (۲۰ فروردین ۱۴۰۰) در هیچ یک از شهر‌های استان اقامه نمی‎‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یعقوب بهمیاری مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان بوشهر بیان کرد: باتوجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در این استان و بر اساس ابلاغیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مصوبه ستادملی مبارزه با کرونا، نماز‌ جمعه این هفته (۲۰ فروردین) در استان برگزار نخواهد شد.

اکنون از میان ۱۰ شهرستان استان بوشهر، ۸ شهرستان در شرایط قرمز و دو شهرستان در وضعیت نارنجی هستند.

هفته گذشته شهرستان قرمز کرونایی در استان بوشهر وجود نداشت و ۴ شهرستان از نظر شیوع کرونا نارنجی بودند که نماز جمعه در ۱۴ شهر این شهرستان‌ها شامل بوشهر، خارگ، عالیشهر، چغادک، دیلم، بندر امام حسن، گناوه، ریگ، برازجان، شبانکاره، آبپخش، سعدآباد، وحدتیه و دالکی اقامه نشد.


بیشتر بخوانید


ششم فروردین هم در ۱۰ شهر استان از جمله بوشهر و ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ نیز در ۶ شهر، که در وضعیت نارنجی بودند، نماز جمعه اقامه نشد.

۲۵ شهر در استان بوشهر امام جمعه دارند، که از اسفندسال ۱۳۹۸ با توجه به شیوع کرونا گاهی نماز جمعه در هیچ یک از شهر‌ها اقامه نشده و گاه در برخی از شهر‌ها برگزار شده است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.