سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان خبر داد:

تعطیلی مشاغل سطح ۲ ، ۳ و ۴ در شهر‌های قرمز هرمزگان/ دورکاری دو سوم کارکنان ادارات

علی رئوفی گفت: محدودیت‌های جدید کرونایی در شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد استان اجرا می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی رئوفی، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: در شهرستان‌های قرمز استان شامل بندرعباس، قشم، بندرخمیر، بندرلنگه، پارسیان و میناب فعالیت مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ ممنوع است.

تعطیلی مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ در شهر‌های قرمز هرمزگان/ دورکاری دو سوم کارکنان ادارات

رئوفی افزود: در این شهرستان‌ها ۵۰ درصد کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری باید به صورت حضوری فعالیت کنند و ۵۰ درصد نیز دورکاری انجام دهند و در سایر ادارات نیز یک سوم کارکنان به صورت حضوری در محل کار حضور خواهند داشت و دو سوم کارکنان نیز به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

او گفت: در شهرستان‌های نارنجی استان شامل حاجی‌آباد، رودان و جاسک نیز فعالیت مشاغل سطح ۳ و ۴ ممنوع است و در این شهر‌ها دوسوم کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری باید به صورت حضوری فعالیت کنند و یک سوم کارکنان نیز دورکاری انجام دهند و در سایر ادارات نیز ۵۰ درصد کارکنان به صورت حضوری در محل کار حضور خواهند داشت و ۵۰ درصد نیز به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی نیز به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و خودرو‌های شخصی با پلاک بومی هم حق خروج از این شهر‌ها را ندارند.

رئوفی گفت: در شهرستان‌های زرد استان شامل ابوموسی، بستک، بشاگرد و سیریک فعالیت مشاغل سطح ۴ ممنوع است و در این شهر‌ها همه کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری باید به صورت حضوری فعالیت کنند و در سایر ادارات نیز یک سوم نیرو‌ها دورکاری انجام خواهند داد.

او افزود: تردد شبانه خودرو‌ها در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح استان رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است.

رئوفی بر اجرای دقیق محدودیت های کرونایی در سطح استان تاکید کرد،افزود: برگزاری هرگونه تجمع از جمله مراسم‌های عروسی و عزا نیز در سطح استان ممنوع است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.