مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی:

نماز جمعه در ۱۱ شهر خراسان شمالی برگزار نمی‌شود

حجت الاسلام نعمت الله آزموده اعلام کرد: آیین نماز جمعه این هفته، ۲۰ فروردین در ۱۱ شهر با وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی برگزار نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام نعمت الله آزموده مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت : بجنورد، اسفراین، بام و صفی آباد، تیتکانلو، جاجرم، درق، سنخواست، شوقان، شیروان، فاروج، گرمه از شهر‌هایی است که نماز جمعه این هفته در آن‌ها برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام  آزموده افزود: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، نماز جمعه در همه شهر‌هایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت سفید و زرد هستند، برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر‌هایی که نماز جمعه برگزار می‌شود، یادآور شد: از ورود اطفال، کهنسالان، دارندگان بیماری‌های زمینه‌ای و یا افراد با علائم تب به مکان برگزاری این آیین عبادی و سیاسی، جلوگیری می‌شود و استفاده از ماسک برای نمازگزاران اجباری است.

براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهر‌ها که  از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

همچنین شهرستان‌های گرمه، جاجرم و فاروج نارنجی و شهرستان‌های مانه و سملقان و راز وجرگلان زرد هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.