سال گذشته؛

ایجاد بیش از سه هزار شغل در بخش کشاورزی استان همدان

سرپرست مدیریت امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان همدان گفت: با اقدامات انجام شده پارسال در بخش کشاورزی سه هزار و ۶۱ فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احد ظفری سرپرست مدیریت امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان همدان  بیان کرد: تعهد اشتغالزایی سال گذشته ۲ هزار و ۶۵۵ شغل بود که با اقدامات انجام شده منجر به ایجاد سه هزار و ۶۱ فرصت شغلی شده است.

او با اشاره به ایجاد ۴۷ طرح اثرگذار و بزرگ شامل واحد ۶ هزار راسی گاوداری شیری قروه درگزین، واحد ۶ هزار راسی گاو شیری شهرستان ملایر و واحد ۶ هزار راسی گاو شیری شهرستان همدان گفت: ساخت مجتمع گلخانه‌ای استان و واحد فرآوری محصولات کشاورزی، فرآوری گشنیز و توسعه سردخانه محصولات کشاورزی از عمده طرح‌های جهادکشاورزی استان در سال ۱۴۰۰ است.

ظفری با بیان اینکه برای اجرای این ۴۷ طرح بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است، تأکید کرد: پارسال ۶ هزار و ۲۳۷ طرح کشاورزی به بانک‌های استان معرفی شد که از این تعداد تسهیلات چهار هزار و ۸۲۲ طرح به مبلغ پنج هزار و ۲۵ میلیارد ریال عقد قرارداد و پرداخت شده است.

سرپرست مدیریت امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان همدان افزود: سهمیه استان همدان در بخش مکانیزاسیون کشاورزی ۱۱۶ میلیارد ریال بود که یک هزار و ۹۴۷ طرح به مبلغ یک هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال موفق به عقد قرارداد شدند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.