کرونا قلب نادر دست نشان را به نوسان انداخت + فیلم

برادر نادر دست نشان گفت: نوسان قلب شرایط فیزیکی برادرش را بحرانی کرده است.

رحیم دست نشان برادر نادر دست نشان و پیشکسوت باشگاه نساجی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: نادر فعلا یک هفته‌ای است که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان رازی قائمشهر بستری شده و حال مساعدی ندارد.

او با بیان اینکه از استاندار گرفته تا معاونت علوم پزشکی مازندران جویای حال و درمان برادرش هستند، گفت: قلب برادرم نوسان شدیدی دارد و کادر درمان بیمارستان در آخرین اقدام اکسیژن بدن او را با دستگاه به بالای ۹۰ رسانده اند.

پیشکسوت باشگاه نساجی گفت: در آخرین سی تی اسکنی که برادرم قبل از بستری گرفت، مشخص شد ۳۵ درصد ریه اش درگیر است و ممکن است الان درصدش بیستر شده باشد.

او افزود: یکی از کلیه‌های نادر دیشب از کار افتاد و قرار بود دیالیز شود که خوشبختانه فعلا مشکل رفع شده، اما در حال حاضر مشکل اصلی او نوسان شدید قلب اوست که پزشک‌ها در تلاش برای تعادل بخشیدن به آن هستند.

سرمربی سابق نساجی ضمن تشکر از پزشکان و کادر درمان بیمارستان رازی، از مردم خواست برای سلامتی برادرش که سال‌ها خاطرات خوب برای شان افریده، دعا کنند.

نادر دست نشان فوتبالیست سه دهه پیش فوتبال مازندران است که تمام دوران فوتبالی خود را در نساجی گذراند و با زدن ۹ گل در ۸ بازی رکورد دار بیشترین گل متوالی در فوتبال ایران است.

 


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
خدا شفا بده مرضا
آخرین اخبار