تعطیلی مراکز و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا در شرایط قرمز، کلیه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در شهر‌های قرمز تعطیل است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونای استان قزوین گفت: طبق آئین‌نامه و دستورالعمل های وضعیت قرمز، مشاغل و صنوف و فعالیت‌های گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ در این شرایط تعطیل است.

اسماعیلی افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا مبنی بر وضعیت قرمز در استان کلیه مراکز فرهنگی و هنری این گروه‌ها شامل سینما، موزه و باغ موزه، تئاتر، آموزشگاه‌های هنری، کتابخانه ها، زبانسراها، موسیقی و همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری و مذهبی در کل استان به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد بود.

او ادامه داد: در محدودیت‌های جدید کرونایی، چاپخانه‌ها که جزو گروه یک هستند، می‌توانند به فعالیت خودشان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ادامه دهند.

اسماعیلی گفت: همچنین نشریات و رسانه‌ها و کار‌هایی که با حوزه چاپ سر و کار دارند مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت، البته واحد‌های خدمات چاپی و چاپ دیجیتال شامل این استثنا نخواهد بود و تعطیل می‌باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: با رعایت این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در طول روز‌های آتی، شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا باشیم تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری دوباره از سر گرفته شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار