رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

آرایش جنگی در مقابل کرونا نیاز است / بیمارستان دوم کرونای اراک هم پر شد

جمالیان گفت: باید درمقابل کرونا آرایش جنگی بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اکنون شرایط همانند زمان جنگ سخت و نفس گیر است و نیاز است در مقابل آن آرایش جنگی بگیریم.

جمالیان با انتقاد از عادی انگاری برخی مسئولان مردم افزود: هم مردم و هم برخی مسولان و دستگاه‌ها در قبال  بیماری کرونا بی تفاوت شده اند ودانشگاه علوم پزشکی اراک در مقابله‌ی با این بیماری، تنها مانده و با دست خالی به جنگ با این غول بی شاخ و دم رفته است.

او اضافه کرد: دست یاری به سوی دستگاه‌های اجرایی، دولتی و غیر دولتی، و هر کسی که میتواند یاری گر مجموعه بهداشت و درمان باشد، دراز می‌کنیم، چراکه کنترل موج چهارم کرونا به تنهایی امکان پذیر نخواهد بود.

بیمارستان دوم کرونای اراک هم پر شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: بیمارستان امیرکبیر اراک هم که به عنوان مرکز دوم کرونا مشخص کرده بودیم پر شده که این سرعت نشان از سرعت انتقال و چرخش ویروس و میزان بالای آلودگی در استان مرکزی است.

او ادامه داد: به ناچار بیمارستان‌های ولیعصر و آیت الله خوانساری را به سانتر‌های کرونا تبدیل خواهیم کرد، که اگر این دو مرکز نیز تکمیل ظرفیت شوند، شرایط بسیار پیچیده و دشوار خواهد شد.

جمالیان تاکید کرد: چند روزی است تعداد مبتلایان به بالای ۵۰۰نفر رسیده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.