نماز جمعه در شهرهای قرمز و نارنجی سیستان و بلوچستان برگزار نمی‌شود

سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نماز جمعه و جماعت در ۱۱ شهر قرمز و نارنجی استان به لحاظ رنگ بندی کرونا اقامه نمی‌شود.

علیرضا شهرکی سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: نماز جمعه و جماعت در شهرستان های قرمز و نارنجی است شامل زاهدان، ایرانشهر، زابل، چابهار، بمپور، هامون، هیرمند، نیمروز، زهک، دشتیاری و کنارک تا اطلاع بعدی برگزار نمی شود.

او افزود: با قرمزشدن شهر زاهدان به لحاظ رنگ بندی کرونا تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند و صنوف دیگر تا اطلاع بعدی تعطیل خواهند بود.

سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: ورود و خروج خودروها از زاهدان تا اطلاع بعدی ممنوع است و متخلفان مشمولین جریمه یک میلیون تومانی خواهند شد.

او افزود: طرح منع تردد شبانه خودروها از امشب از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمامی شهرهای استان اجرا می شود.

شهرکی گفت: اکنون شهر زاهدان در وضعیت قرمز و شهرهای ایرانشهر، بمپور، زابل، هیرمند، هامون، نیمروز، زهک، دشتیاری، کنارک و چابهار در وضعیت نارنجی، شهرهای خاش، تفتان، دلگان، سراوان،سرباز و راسک در وضعیت زرد و میرجاوه، سیب و سوران ، مهرستان، قصرقند، نیکشهر و فنوج در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار