استاندار زنجان:

در نام نویسی شورا‌های اسلامی استان زنجان حد نصاب بسیار خوبی ثبت شد

حقیقی گفت: باید در همه روستاهای زنجان که واجد شرایط هستند نام نویسی شورا صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در جلسه ویدئو کنفرانسی با فرمانداران و بخشداران گفت: ۷۳۵ روستا در استان زنجان داریم که در ۱۵۳ روستا تعداد داوطلبان به حد نصاب رسیده و باید در سه روز باقیمانده از مهلت نام نویسی بخشداران و فرمانداران تلاش کنند تا کاندیداها در روستاهای واجد شرایط ثبت نام کنند.


او با بیان اینکه شورا حلقه اتصال و رابط حیاتی منطقه با مدیریت شهرستان و استان است، افزود: دارا بودن شورا به نفع خود روستائیان است و ما نیز باید این حلقه اتصال را تقویت کنیم.


حقیقی با قدررانی از بخشدارانی که تلاش کردند تا در روستاها تعداد ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی روستا به حد نصاب برسد از همه فرمانداران و بخشداران خواست تا همه روستاییان را با اهمیت شورا هر چه بیشتر آشنا کرده و آنها را برای کاندید شدن برای انتخابات ترغیب کنند.


استاندار زنجان با بیان اینکه نام نویسی از داوطلبان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان زنجان بسیار خوب بود، افزود: تعداد ثبت نام ها نسبت به دوره قبل ۹۳درصد است که در مقایسه با نرم کشوری عملکرد بسیار خوب و نمونه ایست.


نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا تا ۲۲ فروردین ماه  ادامه دارد.





انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.