غیرت بازیکنان تیم ۹۰ ستودنی است

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: مدیران نتیجه گرا فوتبال کشور آینده جوانان را به خطر انداخته‌اند!

عباس عزیزی سرمربی تیم فوتبال ۹۰ اورمیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، پس از برتری مقابل تیم گل‌ریحان البرز ضمن تشکر از تلاش تمامی عوامل باشگاه ۹۰ گفت: تک به تک اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ۹۰ در تمامی بازی‌ها با غیرت مثال زدنی خود در زمین مسابقه حاضر می‌شوند و من نیز افتخار می‌کنم که مربی چنین بازیکنان باغیرت، شجاع و بامعرفتی هستم و شکی ندارم با توجه به جوان بودنشان سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی ادامه داد: بازی سخت و ۶ امتیازی مقابل تیم خوب گل ریحان داشتیم. در این مسابقه توانستیم بازی برتری را نسبت به حریف ارائه دهیم و ۷.۸ موقعیت خوب گلزنی نیز بدست آوردیم و در نهایت به تمامی امتیازات این مسابقه دست یافتیم.

عزیزی کادرفنی تیم خود را جزو کم هزینه و باانگیزه‌ترین تیم‌های لیگ یک عنوان کرده و تاکید کرد: به عشق فوتبال و مردم خوب آذربایجان برای موفقیت تیم ۹۰ تلاش می‌کنیم.

او ادامه داد: طی ۱۰ هفته اخیر که هدایت تیم ۹۰ را برعهده داشتم توانستیم با همت کادرمدیریتی، فنی و بازیکنان ۱۶ امتیاز مهم را در این جنگ نا برابر بدست آوریم.

سرمربی تیم ۹۰ ارومیه اظهار کرد: متاسفانه فوتبال ایران در حال حاضر دچار مشکلات زیادی شده و مدیران تیم‌های متمول فقط به دنبال جذب بازیکنان نامدار هستند و هیچ توجهی به بازیکنان جوان ندارند و می‌توان گفت که آینده سازی در اولویت کاری اکثر مدیران نیست، در حالی که تیم‌هایی مثل ۹۰ با ارزش دادن به بازیکنان بومی و جوان آینده فوتبال ایران را می‌سازند.

عزیزی تغییر میزان سهمیه بزرگسالان، امید‌ها و جوانان در لیست تیم‌ها را شرط مهمی در جوان سازی فوتبال ایران شمرد و گفت: در لیگ یک فوتبال با تیم‌های متمول، مربیان بزرگ و بازیکنان نامدار زیادی روبه‌رو شده‌ایم، اما هرگز کیفیت فوتبالی خوب و قابل قبولی را مشاهده نکردیم و در واقع فوتبال نتیجه گرا جای آموزش و کمک به فوتبال را گرفته است، امیدوارم همکارانمان نوع نگاه و نگرش خود نسبت به فوتبال را تغییر دهند و به بیان ساده‌تر از فوتبال مستقیم به سمت فوتبال مالکانه حرکت کنند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.