فرماندار ملایر خبر داد؛

ضرورت همراهی مردم ملایر برای عبور از پیک چهارم ویروس کرونا

فرماندار ملایر گفت: وارد خطرناک‌ترین پیک کرونا شده ایم وبرای عبور از پیک چهارم، نیازمند همراهی و توجه مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی فرماندار ملایرامروز در بازدید میدانی از نحوه اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی در مبادی ورودی شهرستان ملایر، بیان کرد: وارد خطرناکترین پیک کرونا شده‌ایم و با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان و روند صعودی مبتلایان به این بیماری، مردم همچون گذشته ما را در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونا همراهی کنند تا از این پیک با موفقیت عبور کنیم.

او افزود: درصد بالایی از مردم این شهرستان نسبت به رعایت نکات بهداشتی حساسیت مناسب را دارند و تاکید ما همچنان ماندن در خانه، زدن ماسک و اجرای دقیق محدودیت‌های جدید کرونایی است.

ولدی با بیان اینکه ملایر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، افزود: تمامی ورودی‌های شهرستان در کنترل پلیس است و هیچ خودرویی با پلاک غیربومی نمی‌تواند وارد شهرستان شود.

فرماندار ملایر بیان کرد: تیم‌های پلیس راهور، نیروی انتظامی با همراهی جمعیت هلال احمر، نیرو‌های بسیج با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در مبادی ورودی شهر ملایر واقع در میدان انقلاب، استقلال، تعاون و سه شهر سامن، زنگنه و جوکار مستقر شده و ضمن اجرای دقیق محدودیت‌های جدید ابلاغ شده، متخلفان را بر اساس مصوبات اعمال قانون می‌کنند.

ولدی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف نیز سایر بخش‌ها همچون اصناف و بازار بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی متناسب با شهر‌های با وضعیت قرمز، مشغول انجام وظیفه هستند و طبق مصوبات ستاد ملی کرونا، به جز مشاغل گروه یک، مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ به مدت ۲ هفته تعطیل و اجازه فعالیت ندارند.

این مسئول با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان‌های این شهر در حال تکمیل شدن است، گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز مجموعه کادر درمان و پزشکی نیز با تمام ظرفیت و توان خود در حال ارائه خدمت به بیماران و بیماریابی هستند.

فرماندار ملایر با اشاره به تعطیلی بازار ملایر، از همراهی خوب اصناف، کسبه و بازاریان این شهر تقدیر کرد و افزود: با قرار گرفتن ملایر در وضعیت قرمز کرونایی، تمامی اصناف و بازاریان این شهر به جز مشاغل گروه یک، نسبت به تعطیلی واحد‌های خود اقدام کردند و مشکلی در این زمینه نداریم.

ولدی ادامه داد: در این رابطه ۳۰ تیم نظارت و بازرسی فعال شد و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر، هر روز بازدید‌های نظارتی خود را از اصناف، واحدها، ادارات، بانک‌ها و سایر اماکن به عمل می‌آورند و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.