اجرای حکم 48 تن روغن نباتی کشف شده در ارومیه

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ۴۸ تن روغن نباتی احتکار شده در یکی از انبار‌های عمده فروشی ارومیه، با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و با حکم تعزیرات حکومتی توزیع شد.

ایرج مرندی سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: ۴۸ تن روغن نباتی احتکار شده در یکی از انبار‌های عمده فروشی ارومیه، با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و با حکم تعزیرات حکومتی توزیع شد.

او افزود: طی ماه‌های آخر سال گذشته نزدیک به ۹۲ تن انواع روغن نباتی مایع و جامد در استان کشف و پس از تکمیل پرونده تخلف صنفی جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم به تعزیرات حکومت ارسال گردید.

مرندی تصریح کرد: در راستای اجرای حکم صادره از سوی تعزیرات حکومتی استان برای توزیع روغن‌های احتکار شده درخصوص توزیع ۲۰ تن روغن نباتی جامد و مایع در ۴ نقطه مختلف ارومیه اقدام و ۴۸ تن دیگر نیز با حکم تعزیرات حکومتی جهت مصرف صنف و صنعت به اتحادیه قنادان و همچنین تعاونی روستای جهت توزیع در بخش‌های روستایی تحویل داده شد.

مرندی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نظارت کافی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر فروشگاه‌های سطح شهر انجام می‌شود و طی تعطیلات نوروزی نیز بازرسی‌ها به طور کامل و بدون تعطیلی انجام شده است.

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی یاد آوری کرد: هم وطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی، عدم فروش کالا را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان و یا با مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
درود