جان باختن ۳۶۹۳ بیمار کرونایی برزیلی در ۲۴ ساعت گذشته

وزارت بهداشت برزیل اعلام کرد ۳۶۹۳ مورد مرگ جدید ناشی از ابتلای به ویروس کرونا طی یک شبانه روز در این کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، وزارت بهداشت برزیل از مرگ ۳۶۹۳ بیمار کرونایی و ابتلای بیش از ۹۳ هزار نفر طی یک روز در این کشور خبر داد.

بنا بر گزارش این وزارتخانه، ۳۶۹۳ مورد جدید از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی شبانه روز گذشته جان باختند و مجموع قربانیان کرونا در برزیل به ۳۴۸ هزار و ۷۱۸ مورد افزایش یافت.

وزارت بهداشت برزیل افزود: با ثبت ۹۳ هزار و ۳۱۷ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا طی یک روز، آمار مبتلایان به کرونا از ابتدای همه گیری تاکنون به ۱۳ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۱۷۴ مورد رسیده است.

برزیل در روز‌های اخیر شاهد جهش قابل توجهی در تعداد افرادی بود که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند به گونه‌ای که ابتلا‌های جدید به ده‌ها هزار نفر در روز و آمار قربانیان به بالای ۳ هزار نفر در روز افزایش یافته که رکورد جدیدی برای این کشور محسوب می‌شود.

بر اساس آمارها، بعد از آمریکا، برزیل از نظر ابتلا و مرگ در کرونا، در رتبه دوم است.

طبق آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی «worldometer»، تا صبح امروز ۱۳۵ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۵۳۴ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۷۳۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۰۸ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۹۳۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

بر اساس رده بندی این سایت، آمریکا، برزیل و هند سه کشور صدر نشین جدول در آمار ابتلا‌های و قربانیان روزانه بیماری کووید-۱۹ هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار