کاهش وقوع جرائم البرز در ۱۶ روز ابتدایی سال

وقوع جرائم البرز در ۱۶ روز ابتدایی سال، سه درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار محمدیان، فرمانده انتظامی البرز کاهش ۳ درصدی جرائم در ١٦ روزه نخست امسال نسبت به سال گذشته را دستاوردی دیگر از دوران تعامل دو سویه میان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در استان البرز عنوان کرد گفت: امیدواریم امسال با واقع نگری، انجام کار علمی و تداوم همکاری ها، شاهد تحقق اهداف مشترک و گسترش توفیقات باشیم.

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز نیز در نشست مشترک با فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: در سایه همدلی، همکاری و تعاملات مطلوب بین دو دستگاه، شاهد توفیقات بسیاری از جمله برقراری امنیت در استان البرز هستیم.

او افزود: بیشترین تعاملات در بین دستگاه‌ها را دادگستری و مجموعه نیروی انتظامی با یکدیگر دارند و زمانی دو مجموعه می‌توانند در انجام مأموریت‌های محوله موفق باشند که این تعامل در سطح عالی وجود داشته باشد.

فاضلی گفت: از جمله نتایج موفق این تعاملات، می‌توان به تشکیل قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرائم خاص در استان اشاره کرد که منجر به ایجاد هماهنگی ویژه بین کلیه مراجع دادگستری اعم از دادسراها، محاکم، تجدیدنظر، اجرای احکام و نیروی انتظامی شده و هم اکنون در برخورد با جرائم خاص و خشن، کلیه مراحل شناسایی و بازداشت، صدور حکم و اجرای آن، تحت رصد دقیق این قرارگاه است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.