صیاد شیرازی نمونه و الگوی رفیع مجاهدت و دلدادگی ارتشی‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : صیاد شیرازی نمونه و الگوی رفیع مجاهدت و دلدادگی ارتشی‌های سرافراز در دفاع از خاک و امنیت ایران و انقلاب اسلامی است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید صیاد شیرازی و شهدای ارتش جمهوری اسلامی گفت : صیاد شیرازی نمونه و الگوی رفیع مجاهدت و دلدادگی ارتشی‌های سرافراز در دفاع از خاک و امنیت ایران و انقلاب اسلامی است.

او به مناسبت ۲۱ فروردین سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی این شهید والامقام را عامل وحدت در بین نیرو‌های مسلح دانست و گفت : ایجاد قرارگاه مشترک ارتش و سپاه در دوران جنگ تحمیلی موجب هماهنگی و انسجام نیرو‌ها در جبهه شد.

او با اشاره به نقش آفرینی ماندگار شهید صیاد در عملیات مرصاد افزود: دلاوری و اخلاص این شهید عامل مهمی در هدایت نیرو‌های ارتش و شکست منافقین در عملیات مرصاد بود و کرمانشاهی‌ها هیچ گاه صیاد و نقش آفرینی ارتش در مرصاد را از خاطر نخواهند برد.

خوش اقبال به علاقه قلبی مردم استان کرمانشاه به نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی در دوران جنگ تحمیلی و بحران‌های طبیعی زلزله و سیل در استان فدایی مردم بوده و ایثارگرانه و دلاورانه خدمت رسانی کرده است.

او نقش ارتش جمهوری اسلامی در کنار دیگر نیرو‌های حافظ امنیت را عامل تداوم آرامش پایدار در استان دانست و گفت: با همراهی و هماهنگی ارتش و اعضای شورای تامین در استان، اشرافیت اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی بسیار خوبی تحقق یافته که امنیتی پایدار در استان را رقم زده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.