مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه:

شاهین‌شهر با موج بستری‌های بیماران کرونایی مواجه می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت:در حال حاضر با موج افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان شاهین شهر مواجه هستیم و به‌زودی موج بستری‌های بیماران کرونایی رادرروز‌های آینده در پیش خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در حال حاضر با موج افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ درشهرستان شاهین شهر مواجه هستیم و به‌زودی موج بستری‌های بیماران کرونایی رادرروز‌های آینده در پیش خواهیم داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: این شهرستان حداقل تا ۱۰ روز آینده در وضعیت قرمز باقی خواهد ماند و با ادامه افزایش مراجعات مبتلایان به کووید، موج بستری‌های این بیماری به‌زودی آغاز می‌شود.

او به تشکیل جلسه ستاد کرونا شهرستان شاهین‌شهر و میمه درروز‌های شنبه و یک‌شنبه اشاره کرد و افزود: هم‌اینک ۸۰درصد ظرفیت‌های تخت بیمارستانی گلدیس ویژه بیماران کرونایی پرشده است و برنامه‌ریزی کردیم از ظرفیت‌های مراکز دیگر ازجمله مرکز درمانی شرکت نفت درروز‌های آینده هم استفاده کنیم.

پارسا خبر داد که افزایش فعالیت‌های مراکز درمان سرپایی را برنامه‌ریزی کردیم تا بیمارانی که شرایط بهتری دارند با دریافت دارو‌های موردنیاز و زیر نظر پزشکان در منزل درمان شوند.


منبع:فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار