طرح بهارانه "فهما" در کانون‌های مساجد اصفهان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: طرح" بهارانه فهما" طرحی برای انس گرفتن نوجوانان در محیط مساجد استان اصفهان درحال اجرا است.

حجت‌الاسلام محمدرضا نیستانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر نوجوانان از محیط مساجد دور شده‌اند و به همین علت برای جذب آن‌ها طرح بهارانه فهما در بستر مجازی اجرا می‌شود.


او افزود: این طرح شامل برنامه هایی: اجرایی زنده اذان، مناجات خوانی، ختم قران، مسابقه کتابخوانی، دلنوشته با موضوع ماه رمضان و امام زمان برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان درباره اهداف این طرح افزود: هدف از این طرح انس گرفتن نوجوانان و جوانان با محیط مساجد و فعالیت‌های مذهبی است.


او اظهار داشت: نوجوانان و جوانان می‌توانند برای شرکت در این طرح با ورود به سامانه" بچه‌های مسجد" و انتخاب شهرستان خود ثبت‌نام کنند.


حجت الاسلامی نیستانی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر نوجوانان از بستر مساجد و فعالیت‌های مذهبی دور شده‌اند و بحث کرونا این موضوع را تشدید می‌کند.


او افزود: امیدواریم با اجرای این طرح جوانان و نوجوانان زیادی را در این فضا مشاهده کنیم.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار