اعمال قانون ۲۴ هزار خودرو در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت:۲۴ هزار خودرو در اصفهان به دلیل لغو محدودیت‌های تردد شبانه اعمال قانون شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به استمرار طرح ممنوعیت‌های تردد شبانه در اصفهان گفت: این ممنوعیت‌ها از ساعت ۲۲ تا سه بامداد اجرایی می‌شود.

او افزود: با توجه به استمرار اجرای ممنوعیت و اعمال قانون تردد‌های غیر مجاز توسط دوربین‌ها و مأموران تاکید می‌شود، کسبه و صنوف به منظور جلوگیری از نقض قانون، زودتر تعطیل کنند تا در زمان شروع ممنوعیت‌های شبانه در منزل باشند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اضافه کرد: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هر گونه تغییر وضعیت پس از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه حداقل یک ماه توقیف در انتظار پلاک‌های نقض کننده محدودیت‌های کرونایی در استان اصفهان است، ابراز داشت: از زمان اجرای این طرح تاکنون ۱۰۰ خودرو توقیف شده و ۲۴ هزار خودرو نیز به علت لغو تردد‌های شبانه در موج چهارم کرونا در کلان شهر اصفهان و معابر درون شهری استان اعمال قانون شدند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: همچنین کسانی که به صورت غیرمجاز به ویژه پلاک‌های غیرمجاز مربوط به شهرستان‌های استان و یا استان‌های دیگر در شهر‌های وضعیت قرمز تردد داشته باشند، به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه و بی‌توجهی به قوانین بهداشتی علاوه بر جریمه یک میلیون تومانی توقیف سیستمی و توقیف فیزیکی به مرجع قضائی معرفی می‌شوند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار