برخورد با واحد‌های صنفی متخلف

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف گفت : در حال حاضر، واحد‌های صنفی گروه یک اجازه فعالیت دارند و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد قاطع می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رامین پهلوانی رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف گفت : در شرایط کنونی فقط گروه شغلی سطح ۱ اجازه فعالیت دارند که لیست و فهرست آن به اختصار اعلام شده است.

او گفت : کارخانه و کارگاه‌های تولیدی، مراکز زیر ساختی و حیاتی، حمل و نقل عمومی، کرایه خودرو بدون راننده، پارکینگ عمومی، مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی همگی امکان فعالیت دارند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه ادامه داد: ۲۹ مورد از مشاغل می‌توانند فعال باشند و گروه ۲_۳ و ۴ همگی تعطیل هستند، در محله‌ی ۲۲ بهمن نیمی از رستوران‌ها و فست فود‌ها در حال حاضر و به صورت بیرون بر باز هستند.

این مسئول افزود: به اتحادیه پوشاک از جمله کیف، کفش، چرم ابلاغ کرده ایم که تعطیل باشند. اگر چه واحد‌های خدماتی بسیار زیاد است، به این واحد‌ها اعلام کردیم در صورت تخلف و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی واحد صنفی شما پلمب خواهد شد.

او افزود: متخلفان جریمه، پلمب و لغو پروانه کسب می‌شوند، در این امر بهداشت پلیس اماکن و نیرو‌های انتظامی هم کمک می‌کنند و همه نظارت می‌کنیم.

پهلوانی گفت: تاکنون ۱۲٠ پرونده داشته ایم که از زمان اعلام دولت مبنی بر تعطیلی‌ها در حال پیگیری آن هستیم، انتظار حمایت از مردم داریم تا با در خانه ماندن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به قطع زنجیره چرخش کرونا ویروس کمک کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار