شمار داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در استان کرمانشاه به ۵۸۹۳ نفر رسید

۲۴ ساعت مانده به پایان مهلت ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات شورا‌های اسلامی روستاها، شمار داوطلبان در استان کرمانشاه به ۵۸۹۳ نفر رسید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی دبیر ستاد انتخابات ۱۴۰۰ استان کرمانشاه آمار داوطلبین ثبت نام شدگان برای انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها در سطح استان تا پایان وقت اداری امروز (۲۱ فروردین) را ۵۸۹۳ نفر اعلام کرد که ۵۶۰۸ نفر آن‌ها مرد و ۲۸۵ نفر زن هستند.

او گفت : ۷۵ درصد از داوطلبین کمتر از پنجاه سال دارند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان افزود: ۲۱ درصد از داوطلبین سابقه نمایندگی در شورا‌ها را دارند و ۷۹ درصد از نیرو‌های تازه نفس و با انگیزه در روستا‌ها می‌باشند.

بالایی فردا (یکشنبه، ۲۲ فروردین) را آخرین فرصت ثبت نام داوطلبین انتخابات شورا‌های روستا‌ها اعلام کرد و افزود: علیرغم همه محدودیت‌ها و به ویژه کرونا، با ثبت نام نیرو‌های علاقمند، تحصیلکرده و با انگیزه زمینه رقابت و برگزاری انتخابات در ۱۷۷۴ روستای استان فراهم گردد.

او امکان تمدید زمان ثبت نام را به لحاظ صراحت قانون غیر ممکن دانست و از داوطلبین خواست در انجام ثبت نام تعجیل و آن را به ساعات پایانی موکول نکنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار