آغاز ساخت مسکن کارگری در ۲۲ استان کشور

رئیس اتاق تعاون ایران گفت: اتاق تعاون به عنوان متولی احداث مسکن کارگری انتخاب شده و تاکنون در ۱۴ استان مقدمات کار انجام صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بهمن عبدالهی رئیس اتاق تعاون ایران عصر امروز در نشست جمعی از تعاونی‌های برتر خراسان‌جنوبی اظهار داشت: بخش مهمی از مشکلات شرکت تعاونی‌های کشور را قانون حل کرده و تامین مالی بیش از ۸۵ درصد بنگاه‌های اقتصادی نیز بانک‌ها صورت می‌گیرد.

او با اشاره به تاسیس بانک توسعه با سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومانی افزود: در بودجه امسال یک هزار میلیارد تومان به سرمایه آن افزوده می‌شود.

رئیس اتاق تعاون ایران از برگزاری مجمع شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۸ بنگاه اقتصادی کشور اعم از پتروشیمی، فولاد، بانک و ... در اختیار سهام عدالت است.

عبداللهی با اشاره به مشکلات آزادسازی سلام عدالت تصریح کرد: با موافقت مقام معظم رهبری سهام عدالت آزاد و مقرر شد هلدینگی برای این ۴۸ بنگاه ایجاد شود.

او با بیان اینکه یک کمیته در هر یک از استان تشکیل می‌شود، ادامه داد: کار نظارت بر مجامعی که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود را کمیته بر عهده دارد.

رئیس اتاق تعاون ایران از ساخت مسکن کارگری در کشور خبر داد و گفت: اتاق تعاون به عنوان متولی احداث مسکن کارگری انتخاب و تاکنون در ۱۴ استان مقدمات کار انجام شده است و به ۲۲ استان افزایش می‌یابد.

عبداللهی با اشاره به مجوز ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی در شهرک‌های صنعتی کشور خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۵ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و به هر واحد مسکونی ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی با سود ۱۲ درصد تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
چه خوب
آخرین اخبار