گازرسانی به ۳۵۳ روستای استان کرمانشاه در دست انجام است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در برنامه داریم امسال گازرسانی به ۱۵۰ روستا و همچنین سه شهر نوسود، ازگله و ریجاب به بهره‌برداری برسد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایرج شهبازی  با اشاره به برنامه‌های گازرسانی که امسال برای کرمانشاه در دست انجام است، اظهار کرد: هم اکنون گازرسانی به ۳۵۳ روستای استان و همچنین سه شهر نوسود، ریجاب و ازگله در دست اقدام است که اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان است.

او ادامه داد: از این تعدادگازرسانی به ۱۵۰ روستا به احتمال زیاد تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین در برنامه داریم امسال گازرسانی به سه شهر نوسود، ازگله و ریجاب نیز که اکنون ۶۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت دارند، به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از هدفگذاری برای پایان گازرسانی به تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان امسال نیز یاد و عنوان کرد: با گازرسانی به این ۱۵۰ روستا تقریبا تمامی ۱۷۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی خواهد شد.

شهبازی  بیان کرد: مابقی روستا‌های در دست اقدام روستا‌های زیر ۲۰ خانواری است که در مسیر خطوط گازرسانی قرار دارند.

او سپس از اقدامات انجام شده در حوزه گازرسانی استان در سال گذشته هم یاد کرد و ادامه داد: سال قبل به ۱۳۹ روستای استان گازرسانی داشتیم و گاز شهر نودشه هم تامین شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان  کرد: طی سال گدشته ۲۳ هزار و ۶۰۰ مشترک جدید در استان اضافه شد که ۱۵ هزار و ۳۰۰ مورد آن مشترکین شهری و ۸۳۰۰ مورد مشترکین روستایی هستند.

شهبازی تعداد کنونی مشترکین گاز استان کرمانشاه را ۶۲۴ هزار مشترک اعلام کرد و افزود: هم اکنون پوشش گاز در مجموع مناطق شهری و روستایی استان ۹۴ درصد، در مناطق شهری ۹۹ درصد و در مناطق روستایی ۸۲ درصد است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار