دومین جشنواره شعر خوزستان در امتداد لاله‌ها مجازی برگزار می‌شود

دومین جشنواره شعر خوزستان در امتداد لاله‌ها به صورت مجازی برگزار و مهلت ارسال آثار تا ۲۱ خردادماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن نورانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره شعر استانی در امتداد لاله‌ها گفت: تمامی مراحل جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود، همچنین فراخوان جشنواره ۲۱ فروردین منتشر و مهلت ارسال آثار تا ۲۱ خردادماه ادامه دارد و آیین پایانی جشنواره یکم تیر امسال برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه جشنواره امسال در امتداد لاله‌ها نگاه ویژه‌ای به بخش زنان ایثارگر دارد، افزود: این جشنواره با هدف اصلی نگاه به فرهنگ ایثار اجتماعی در قالب شعر، سرود، نماهنگ، عکس و پوستر نماهنگ در ابعاد مختلف برگزار می‌شود.

نورانی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای حضور در جشنواره می‌توانند به سایت نوید شاهد به آدرس https://khuzestan.navideshahed.com یا به سایت حوزه هنری خوزستان و در شهرستان‌ها به بنیاد شهید همان شهرستان مراجعه کنند.

آرش ساربان دبیر جشنواره در امتداد لاله‌ها نیز بیان داشت: مسابقه شعر جشنواره در ۲ بخش کلاسیک و گویشی برگزار می‌شود، ضمن اینکه محدودیت سنی برای شرکت در تمام شاخه‌های جشنواره وجود ندارد، همچنین بخش عکس جشنواره با موضوع ایثار اجتماعی است و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را با موضوعی که نمایانگر ایثار باشد، ارائه دهند.

ساربان با اشاره به برگزاری این کارگاه‌ها برای آسیب شناسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف هنر هنرمندان است که کمک شایانی در ارتقای سطح هنری خواهد کرد، گفت: در زمان برگزاری جشنواره کارگاه‌های آموزشی با موضوع‌های کارگردانی نماهنگ، عکاسی دیجیتال، طراحی پوستر و آهنگ سازی سرود به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.