پیگیری ایجاد هزار شغل برای خانواده شهدا و ایثارگر استان سمنان

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان گفت: ایجاد هزار فرصت شغلی برای خانواده شهدا و ایثارگر استان طبق تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری سمنان و بنیاد شهید و امور ایثارگران دنبال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد یزدانی مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان گفت: تامین اشتغال برای  هزار نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بخش غیر دولتی با به کارگماردن در بخش خصوصی و شرکت‌ها و پرداخت تسهیلات کارآفرینی دنبال می‌شود.

او ادامه داد: تامین اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران یکی از دغدغه‌های در اولویت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان است و اشتغالزایی برای جامعه هدف با جدیت دنبال می‌شود.

یزدانی بیان کرد: اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران در بخش دولتی تنها با آزمون ممکن است و طبق قانون ۲۵ درصد سهمیه استخدامی مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان با اشاره به وضعیت فعلی کشور، اظهار داشت: مهارت‌‍آموزی و کارآفرینی گره‌گشا در مشکل بیکاری است و تلاش می‌شود در این زمینه با پرداخت تسهیلات کارآفرینی جامعه هدف را به این سمت سوق داد.

یزدانی بیان کرد: استان سمنان به نسبت جمعیت از لحاظ تقدیم شهید رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

او تصریح کرد: هفت هزار و ۱۱۱ نفر جانباز از پنج تا ۷۰ درصد در استان سمنان وجود دارد و خدمت‌رسانی به این عزیزان همواره در اولویت و مورد توجه است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار