درخشش جهادگران در طرح شهید سلیمانی

جهادگران بسیجی در طرح شهید سردار سلیمانی نتایج و موفقیت‌های بی نظیری در مهار کرونا تا کنون در پیک‌های مختلف داشته اند.

سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بسیج ۸ سال دفاع مقدس و بحران‌های مختلفی همچون سیل و زلزله را در استان تجربه کرده است و اینک در بحران کووید ۱۹ شاهد درخشش جهادگران بسیجی عزیز در قالب طرح شهید سردار سلیمانی هستیم که نتایج و موفقیت‌های بی نظیری در مهار کرونا تا به حال در پیک‌های مختلف داشته است.

او با بیان اینکه این طرح با حضور ۲ هزار بسیجی آغاز شد و اکنون بیش از ۱۴ هزار نفر در قالب ۴ هزار تیم مشغول فعالیت هستند، افزود: اکنون که ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های مذهبی را در پیش داریم باید تابع دستورات بهداشت و درمان باشیم.

سرهنگ حاجتی از مسئولان کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در سراسر خواستار یافتن نقاط حساس و بحرانی هر شهر، ارائه گزارش و امار به موقع و دقیق جهت بررسی کمبود‌ها و آسیب شناسی اجرای طرح سردار سلیمانی در نقاط مختلف شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: طرح شهید سردار سلیمانی یک طرح سیاسی نیست، بلکه مردمی است و توقف این طرح موجب ایجاد بحران‌های شدید خواهد بود و ما این طرح را با وجود کم لطفی‌های برخی دستگاه‌ها و شرکت هاس صنعتی استان با شدت بیشتر ادامه خواهیم داد.

جانگران نژاد مسئول بسیج جامعه پزشکی گفت: طرح سردار سلیمانی به ازعان خیلی از مسئولین یک طرح بی نظیر است و تعامل و همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌ها با کانون‌های بسیج می‌تواند موفقیت این طرح را افزایش دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار