نانوایی‌هایی که ضوابط بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می‌شوند

 فرماندار شهرستان کلیبر گفت: نانوایی‌ها و مراکزی که ضوابط بهداشتی را رعایت نکنند با همکاری نیروی انتظامی و اداره صمت پلمب و سهمیه‌ آرد متخلفان نیز قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حاجی پور فرماندار شهرستان کلیبر در جلسه‌ ستاد مدیریت مقابله با کرونای شهرستان کلیبر گفت: قبل از تعطیلات عید در اثر زحمات و تلاش دستگاه‌های اجرایی، شبکه‌ بهداشت و قرارگاه شهید قاسم سلیمانی وضعیت شهرستان کلیبر به جهت شیوع ویروس کرونا مناسب بود، اما متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد افزایش آمار مبتلایان هستیم که مهمترین عامل آن نیز آغاز تعطیلات عید و حضور گردشگران و میهمانان در این شهرستان است که در حال حاضر وضعیت را به نارنجی تبدیل کرده است.

او  با تاکید بر لزوم انجام تست کرونا در روستا‌های این شهرستان افزود: در چند روز اخیر شاهد شیوع ویروس کرونا در مناطق روستایی نیز هستیم که از جمله می‌توان به روستای گوار با بیش از ۵۰ درصد و روستای اسکلو حدود ۳۰ درصد ابتلا به ویروس کرونا در بین اهالی این روستا‌ها اشاره کرد.

فرماندار کلیبر گفت: تاکنون در شهرستان کلیبر ۱۴۴۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که متاسفانه از این تعداد ۴۸ نفر فوت کرده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.