میز خدمت بهزیستی زنجان رتبه سوم کشوری را از آن خود کرد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از کسب رتبه سوم کشوری میز خدمت بهزیستی استان زنجان خبر داد و گفت: پارسال بیش از هزار ملاقات حضوری با مددجویان تحت پوشش انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: پارسال نزدیک به ۲۷ هزار نفر از خدمات میز خدمت بهزیستی بهره‌مند شدند و بیش از ۶۲۵ میلیون تومان مساعدت مالی در قالب کمک هزینه‌ی درمان، معیشت و لوازم ضروری از طریق میز خدمت به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

اوبا بیان اینکه پارسال علاوه بر حضور در خط سامد استانداری زنجان و پاسخگویی به تماس گیرندگان، ۲۰ برنامه‌ی ملاقات عمومی با جامعه هدف بهزیستی در ستاد پذیرش برگزار شده است، افزود: روز‌های پنجشنبه‌ هرهفته جهت ملاقات عمومی در نظر گرفته شده که مددکاران با توجه به مشکلات مددجویان و اعلام به میزخدمت و جمع بندی درخواست‌های مددجویان آن‌ها را دعوت کرده و در ستاد پذیرش و هماهنگی به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات انجام می‌شود.

محمدی ادامه داد: پارسال ستاد پذیرش و میز خدمت با رسیدگی به ۵۰۰ نامه در قالب سامد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نقل و انتقال پرونده پاسخگویی جامعه هدف بوده است.

او گفت: بیش از ۵۰ درصد خدمات بهزیستی به‌صورت الکترونیک و از طریق سایت و سامانه ارمغان انجام می‌شود.

محمدی افزود: هر فردی که در سازمان بهزیستی دارای پرونده باشد می‌تواند با مراجعه به آدرس http://request.behzisti.net درخواست خود را ثبت کرده و کلیه مراحل نتیجه درخواست، به صورت پیامک به شماره موبایل و  آدرس ایمیل فرد اطلاع رسانی خواهد شدو اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد می‌تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: با توجه به اینکه غالبا جامعه هدف بهزیستی، قادر به استفاده از خدمات الکترونیک نبوده و از طرفی تعدادی از متقاضیان دریافت خدمت از سازمان به دلیل معلولیت (کم‌توانان ذهنی، بیماران اعصاب و روان، نابینایان، ناشنوایان) نمی‌توانند از خدمات به صورت الکترونیکی استفاده کنند همه خدمات اعم از الکترونیکی و غیرالکترونیکی به‌صورت جامع در میز خدمت نیز ارائه می‌شود.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.