افزایش عرضه مرغ در بازار زنجان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: پس از حل مشکل مرغداران با افزایش قیمت مرغ گرم، عرضه آن به بازار بیشتر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  تاراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: از روز‌های پایانی اسفندماه پارسال به علت تفاوت قیمت‌هایی که بین استان زنجان و سایر استان‌ها وجود داشت، با وجود توزیع مرغ بیشتر، شاهد تشکیل صف بودیم و شهروندان از وضعیت موجود ناراضی بودند.


او با بیان اینکه از فروردین‌ماه امسال توزیع مرغ در استان زنجان بیشتر شده به طوری که توزیع مرغ ۲ برابر شده است، افزود: هفتم فروردین‌ماه امسال مقدار ۱۲۵ تن مرغ کامل با نرخ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و حدود ۳۳ تن مرغ قطعه‌بندی با نرخ مصوب ابلاغی سازمان حمایت در استان زنجان توزیع شد.

تاراسی ادامه داد: توزیع گوشت مرغ بر اساس نیاز بازار انجام می‌شود و اگر مرغ‌داری‌ها نسبت به ارائه گوشت مرغ به بازار خودداری کنند، به تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی معرفی خواهند شد و این در حالی است که شهروندان نیز می‌توانند برای برخورد با واحدهای‌های خرده‌فروشی که مرغ گرم را گران‌تر عرضه‌می‌کنند با شماره ۱۲۴ بازرسی تماس بگیرند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به وضعیت توزیع گفت: نیاز استان زنجان به گوشت مرغ روزانه بیش از ۸۰ تن است و با وجود تعداد بالای مرغ‌داری‌ها و تولید آن‌ها، مشکلی در تأمین گوشت مرغ در این استان نداریم.

تاراسی افزود:  پس از افزایش قیمت مصوب مرغ زنده و مرغ گرم به وفور در بازار عرضه می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.