تخت‌های بخش کرونای بیمارستان توحید جم پر شد

رئیس بیمارستان توحید جم گفت: تعداد بیماران بستری تنفسی در این بیمارستان به ۱۴ نفر رسید و ظرفیت تخت‌های این بخش درمانی پر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر فرهاد باقری رئیس بیمارستان توحید شهر جم در خصوص آخرین وضعیت بیماران بستری در بخش کرونای بیمارستان توضیح داد: اکنون ۱۲ نفر در بخش ایزوله تنفسی و دو نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری هستند که جواب تست ۸ نفر از آن‌ها با PCR مثبت است.

او افزود: کوچک‌ترین بیمار بستری در بخش کرونای بیمارستان توحید یک کودک ۱۰ ساله با جواب تست PCR مثبت است.

رئیس بیمارستان توحید جم، بابیان اینکه تخت‌های بخش ایزوله تنفسی بیمارستان پر شده است، ادامه داد: همکاران ما در بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در حال افزودن چهار تخت جدید به بخش کرونا هستند.

 باقری بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا ۲۲ فروردین‌ تعداد دو هزار و ۲۸ مبتلا به این بیماری در شهرستان جم شناسایی‌شده و تعداد ۳۵ نفر نیز بر اثر کرونا فوت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


او افزود: در یک هفته اخیر  چهار فوتی مشکوک به کرونا در شهرستان داشته‌ایم که سه نفر از آنان با جواب تست مثبت کرونا (۲ نفر ساکن و ۱ نفر غیر ساکن) و یک نفر با جواب تست منفی بود.

رئیس بیمارستان توحید جم  با تاکید بر اینکه وضعیت شهرستان جم در مرحله هشدار رسیده است، عنوان کرد: آمار مراجعه بیماران سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان توحید به‌شدت افزایش‌یافته است.

 باقری دورهمی‌ها و مراسم عروسی و ختم را عامل شیوع ویروس کرونا در شهرستان جم دانست و گفت: شهروندان دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از برگزاری هرگونه دورهمی، مهمانی، مراسم عروسی و ختم به‌شدت پرهیز کنند تا بتوانیم خیز پیش رو با کمترین آسیب ممکن پشت سر بگذاریم.

شهرستان جم از نظر شیوع کرونا در شرایط نارنجی قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.