تولید برنامه‌های متنوع در ماه مبارک رمضان / سحر تا سحر با شبکه آبادان

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان از تدارک ویژه برنامه سازان این مرکز برای ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ناصر بهرام مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان گفت: از ماه‌ها قبل در صدا وسیمای مرکز آبادان نشست‌های اندیشه ورز و اتاق‌های فکر برای تولید برنامه‌های متنوع در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ تشکیل شدکه انشاالله ثمرات آن را در این ماه مبارک خواهیم دید.

او با اشاره به شعار شبکه آبادان، «#ایستادگی ،پیشرفت وزندگی» عنوان کرد:نشاط معنوی، تزریق روحیه کار و تولید، غلبه بر چالش‌ها و موانع، پشتیبانی از تولیدات داخلی از مهم‌ترین محور‌های برنامه سازی دراین ماه هستند.

بهرام در تشریح برنامه‌های سیمای آبادان در این ایام تصریح کرد:برنامه «زمزمه سحری» ویژه سحرگاهان ماه مبارک، برنامه «ماه مهربون» ویژه افطار، برنامه «بهار قرآن» ویژه جزء خوانی قرآن کریم با شرایط خاص و ملاحظات بهداشتی، برنامه عربی ساعه خیرو برنامه معارفی «روشنا» از مهم‌ترین برنامه‌های سیما در این روز‌ها و شب‌های مبارک می‌باشند.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز آبادان همچنین بیان داشت: برنامه «به وقت عاشقی» در اوقات سحر، برنامه «سفره‌های آسمانی» در گاه افطار و پخش جزء خوانی قرآن کریم، نیز از برنامه‌های رادیو آبادان در ماه مبارک رمضان هستند.

بهرام تصریح کرد: تولید خبر‌ها و گزارش‌های خبری و تولید محتوا نیز از اقدامات خبر و فضای مجازی مرکز آبادان در رمضان ۱۴۰۰ است.

او گفت: در کنار برنامه‌های ویژه ماه مبارک، ویژه برنامه‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در صدا، سیما، خبرو فضای مجازی تولید و بر روی آنتن خواهند رفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.