ثبت نام ۴۶۰۰ نفر داوطلب برای عضویت در شورای روستا‌های استان اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تاکنون ۴ هزار و ۶۰۰ نفر داوطلب در ششمین دوره انتخابات شورا‌های روستا‌ها و عشایر در یک هزار و ۵۸ روستا ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: زمان ثبت نام از ۱۶ فروردین شروع شده و تاکنون ۴ هزار و ۶۰۰ نفر داوطلب برای عضویت در شورای روستا‌های استان اردبیل ثبت نام کرده اند.

او افزود: در این دوره تعداد ثبت نام کنندگان مناسب بوده و اکثر ثبت نام کنندگان تحصیل کرده هستند و ثبت نام تا ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: امروز از ساعت ۸ صبح بیش از ۸۰۰ نفر در انتخابات شورا‌های روستا و تیره‌های عشایری استان اردبیل ثبت‌نام انجام شده است.

ندایی با تاکید بر اینکه کاندیدا‌ها ثبت‌نام خود را امروز تا آخرین فرصت انجام دهند و افزود: برای این منظور از روز‌های آغازین ثبت‌نام با مراجعه به بخشداری‌ها به صورت حضوری و یا سه راهکار تعیین شده به صورت غیرحضوری در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

او با اشاره به اینکه مرحله اول بررسی صلاحیت کاندیدا‌های شورای شهر در هیئت‌های اجرایی به اتمام رسیده است افزود: لیست کاندیدا‌های بررسی شده در هیئت نظارت امروز تحویل هیئت‌های نظارت داده شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: انتخابات شورا‌های روستا و تیره‌های عشایری در یک‌هزار و ۵۸ روستای استان، ۲۸ خردادماه برگزار خواهد شد که در ۳۹ روستا انتخاب اعضا به تعداد پنج نفر و مابقی انتخاب اعضا به تعداد سه نفر خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.