افزایش ۲۱ درصدی مصرف گاز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: مصرف گاز استان در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن ۲۱ درصد افزایش یافته که بیشترین این میزان در بخش صنعتی و نیروگاهی بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،کرم گودرزی،مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: پارسال ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون متر مکعب گاز تحویل مصرف کنندگان خانگی، تجاری و صنعتی لرستان شده است.

او ادامه داد: از این میزان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب در بخش خانگی و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون متر مکعب در بخش‌های تجاری، صنعتی و نیروگاهی مصرف شده است.

گودرزی افزود: بیشترین افزایش با ۸۵ درصد نسبت به سال ۹۸ مربوط به بخش صنعتی و نیروگاهی بوده است که دلیل اصلی آن در سرویس قرار گرفتن تاسیسات مهم همانند نیروگاه خرم آباد، تاسیسات انتقال و تقویت شهید سیفی آسار و صنایع انرژی بر متوسط و کوچک بوده و نقش بسیار مهمی در اقتصاد مقاومتی و جهش تولید داشته اند.

او  ادامه داد: باوجود محدودیت‌های اعمال شده برای صنایع در فصل سرد سال و اولویت مصرف بخش خانگی، تبلیغات موثر محیطی و رسانه ای، فرهنگ سازی و ابلاغ سیاست‌های تشویقی شرکت ملی گاز ایران، بازدید موثر و مستمر از ادارات و سازمان هایدولتی، همکاری خوب و موثری در زمینه مصرف بهینه گاز انجام شد که نتایج آن مشهود بود.

اکنون از مجموع مصرف کنندگان گاز استان ۵۴۷ هزار و ۷۸ مشترک خانگی، ۲۵ هزار و ۳۳۶ مشترک عمومی و یک هزار و ۱۵ مشترک صنعتی هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.