ضرب الاجل استاندار برای تکمیل فاز نخست متروی قم

استاندار قم بر تکمیل و بهره برداری از فاز نخست متروی قم تا خرداد ماه سال ۱۴۰۰ تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  بهرام سرمست،استاندار قم به همراه تیم ‌عمرانی استان و برخی از مدیران شهری از آخرین وضعیت روند اجرایی ساخت متروی قم بازدید کرد.

او سپس در نشستی با مدیران قرارگاه خاتم الانبیاء طی سخنانی با اشاره به جلسه با معاون اول ریاست جمهوری از دستور ایشان برای اختصاص دو رام‌قطار ویژه متروی قم خبر‌داد و ابراز امیدواری کرد تا براساس پیشرفت پروژه امکانات لازم جهت بهره برداری از متروی قم اختصاص یابد.

استاندار قم با اشاره به انتصاب رئیس جدید قرارگاه خاتم الانبیاء افزود: تغییرات مدیریتی در قرارگاه نباید هیچ خللی در اجرای متروی قم ایجاد کند.

سرمست در ادامه با تاکید بر بهره برداری از فاز نخست متروی قم تا خرداد ماه سال ۱۴۰۰ بیان کرد: پروژه قطاری شهری مورد عنایت ارکان مدیریتی استان است و برای بنده از مهم‌ترین پروژه‌های شهری است.

او با ابراز خرسندی از پیشرفت پروژه طی چند ماه اخیر عنوان کرد: در جهت تسریع و تکمیل پروژه قطارشهری قم نباید از هیچ گونه اقدامی مضایقه شود.

استاندار قم  با اشاره به حمایت‌های شهرداری و اعضای شورای شهر خصوصا قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) از قطار شهری قم افزود: امیدواریم با همت والای پیمانکاران و سازمان قطار شهری شاهد بهره برداری از این طرح بر اساس زمانبندی مشخص شده باشیم.

او گفت: اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال به صورت اسناد خزانه به پروژه قطار شهری در پیشبرد و پیشرفت چشمگیر این پروژه قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

سرمست در پایان بر بهره گیری از ظرفیت‌های استانی و تامین فولاد و سیمان از منابع داخل استان در جهت تکمیل پروژه تاکید کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: متروی قم ، قطار شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.