۲ هزارو ۹۷۰میلیارد ریال برای طرح‌های فاضلاب سیستان و بلوچستان هزینه شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۲ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال برای اجرای پنج طرح فاضلاب در این استان هزینه شده که نشان می‌دهد تنگناهای مالی مانع افزایش بهره‌مندی جنوب شرق کشور از شبکه فاضلاب نشده است.

علیرضا قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با وجودی که سیستان و بلوچستان در حوزه فاضلاب فاصله معنا داری با متوسط کشوری دارد پنج طرح مهم در بخش فاضلاب در شهرهای زاهدان، زابل، چابهار، زهک و کنارک در دستور کار این شرکت قرار دارد.

او  پیشرفت فیزیکی این پنج پروژه را به طور متوسط ۵۱ درصد ذکر کرد، افزود: تکمیل این طرح ها به ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تصریح کرد : با پیگیری‌های صورت گرفته رشد اعتباری قابل توجهی در بودجه ۱۴۰۰ برای اجرای پروژه های فاصله دار استان را شاهد هستیم.

او با بیان این که در صورت تکمیل پنج طرح یادشده شاخص بهره مندی سیستان و بلوچستان از شبکه فاضلاب به ۶۵ درصد می‌رسد خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار اختصاص یافته به طرح های در دست اجرا فاصله استان در این حوزه جبران می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار