استاندار اصفهان:

بنیاد مستضعفان به سمت کارآفرینی و نوآوری حرکت کند

استاندار اصفهان گفت: باید کارآفرینی، اشتغال‌زایی، نوآوری و خلاقیت در دستور کار بنیاد مستضعفان استان اصفهان و شرکت‌های زیرمجموعه آن قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان دیشب در دیدار مسئولان و شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان اصفهان  گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود، شرکت‌های دانش بنیان و نوآور ضروری است که باید این نهاد در اقدامات نو و خلاق پیشقدم باشد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: واحد‌های مختلف بر ایجاد اشتغال به ویژه در شرق استان تمرکز کنند تا برای مردم آن منطقه اشتغال ایجاد شود.

او تاکید کرد: مجموعه‌ها و شرکت‌های زیرنظر بنیاد مستضعفان رسالت خود را در راستای مسئولیت اجتماعی ایفا کنند.

رضایی تصریح کرد: ۵۰۰ هزار نفر در بخش‌های مختلف به صورت مستقیم از رودخانه زاینده رود ارتزاق می‌کنند که اکنون به دلیل کم آبی با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدند.

او اضافه کرد: باید مجموعه‌های زیرنظر بنیاد مستضعفان که در راستای کشاورزی فعالیت می‌کنند در جهت توسعه نژاد‌های جدید دام و در مباحث گلخانه‌ای گام بردارند و در این زمینه به عنوان الگو در استان عمل کنند.

بنیاد مستضعفان استان اصفهان حدود ۱۱ واحد تولیدی دارد که در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فنی، فرهنگی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی مشغول خدمت هستند و در راستای اهداف استان فعالیت می‌کنند.

استان اصفهان افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.