استاندار مرکزی خبر داد؛

استان مرکزی آماده برگزاری انتخابات پرشور

استاندار مرکزی گفت: همه امکانات استان مرکزی برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم شده است.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جریان بازدید از روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای روستا‌ها در شازند در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: همه امکانات استان مرکزی برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم شده است.

آقازاده افزود: امیدواریم بتوانیم با تعداد قابل توجهی از نیرو‌های فعال در ستاد‌های استان و شهرستان انتخابات و هیئت‌های نظارت را به خوبی برگزار کنیم.

او اضاف کرد: در این راستا تدابیر لازم جهت امنیت انتخابات نیز اندیشیده شده و امیدواریم با این آمادگی در ۲۸ خرداد با حضور و مشارکت بالای مردم شاهد انتخاباتی پرشور در خور و شان جمهوری اسلامی باشیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: در ساعات پایانی ثبت نام داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا در کشور و استان مرکزی از سه بخشداری شازند بازدید شد.

او ادامه داد: خوشبختانه در روز‌های اول یک نگرانی مبنی بر حدنصاب نرسیدن کاندیدا‌ها در برخی روستا‌ها وجود داشت، اما اکنون که زمان پایانی ثبت نام فرارسیده، مشاهدات نشان می‌دهد که طی دوروز گذشته استقبال برای ثبت نام خوب بوده است.

آقازاده تصریح کرد: در تعدادی اندک روستا‌ها مشکل حدنصاب کاندیدا داشتیم که فرمانداران و ستاد انتخابات، بخشداران و دهیاران اقدام لازم را در این راستا انجام می‌دهند و در صورت به حدنصاب نرسیدن از افراد معتمد و متدینین برای ثبت نام دعوت می‌شود و همچنین تعداد حدنصاب در اکثر روستا حل شده است.

او تصریح کرد: امیدواریم در روز اخذ رای شاهد حضور پر شور مردم به ویژه روستاییان برای انتخاب معتمدین باشیم که همزمان در انتخابات ریاست جمهوری نیز شرکت خواهند کرد.

آقازاده استاندار مرکزی در آخرین روز از مهلت هفت روزه ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها با سفر به شازند به صورت سرزده از روند ثبت نام حضوری داوطلبان درمحل بخشداری‌های زالیان، سربند و شهباز بازدید کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.