قیمت شاخص نفت خام برنت و دبلیوتی‌آی آمریکا افزایش یافت

قیمت شاخص نفت خام برنت با ۲۵ سنت افزایش به ۶۳ دلار و ۲۰ سنت و دبلیوتی‌آی آمریکا با ۱۷ سنت افزایش به ۵۹ دلار و ۴۹ سنت برای هر بشکه رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت پنج و ۲۵ دقیقه امروز (دوشنبه، ۲۳ فروردین‌ماه) با ۲۵ سنت افزایش به ۶۳ دلار و ۲۰ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۱۷ سنت افزایش به ۵۹ دلار و ۴۹ سنت برای هر بشکه رسید.

قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز جمعه (۲۰ فروردین‌ماه)، ۶۲ دلار و ۹۵ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۵۹ دلار و ۳۲ سنت بود.

قیمت نفت امروز افزایش یافت، زیرا امید به بهبود تقاضای سوخت در ایالات متحده با نزدیک شدن به فصل رانندگی در تابستان و تسریع در روند واکسیناسیون ویروس کرونا افزایش یافت، این در حالی است که افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سایر کشور‌ها این افزایش قیمت را محدود کرد.

استفان اینز، استراتژیست ارشد بازار مؤسسه آکسی‌تریدر در این باره گفت: به ‌تازگی آرامشی ناخوشایند بازار‌های نفت را در برگرفته است، زیرا قیمت نفت خام برنت در سطح ۶۳ دلار برای هر بشکه باقی مانده و ذهنیت معامله‌گران به انتظار برای مشاهده تغییرات تجارت محدود تغییر کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت نفت ، نفت خام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار