غلبه هندبالیست های مراغه بر تیم بانوان دهدشت

هندبالیست‌های مراغه در دومین روز رقابت‌های فوتسال دسته یکم بانوان کشور تیم میزبان را شکست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، در دومین روز رقابت‌های فوتسال دسته یکم بانوان کشور در دهدشت، تیم آریا ترکان مراغه برابر میزبان مسابقات به برتری پر گل رسید و در دومین بازی نطنر اصفهان برابر یزد صاحب برتری شد.

در دومین روز گروه ۵ رقابت‌های فوتسال دسته یکم بانوان کشور دو بازی در شهر دهدشت برگزار شد.

در اولین بازی، تیم‌های آریا ترکان مراغه و هیات فوتبال دهدشت به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم مراغه با نتیجه پر گل ۷ به یک تیم هیات فوتبال دهدشت را مغلوب کرد.

گل‌های این بازی توسط شیما میدانی، مرضیه رمضانی، طیبه ایرانی، ثمین آقا جانی و رویا احمدی وارد دروازه تیم هیات فوتبال دهدشت شد.

تنها گل تیم دهدشت نیز توسط مهدیه رضایی وارد دروازه تیم آریا ترکان مراغه شد.

نسیم کیانی به عنوان داور، مریم لازم سعیدی داور دوم، اسما افشین داور سوم و مریم دهشت به عنوان وقت نگهدار، این بازی حساس را قضاوت کردند.

در دومین بازی تیم‌های دستجردی یزد و هیات فوتبال نطنز اصفهان با هم دیدار کردند که در پایان تیم اصفهانی نطنز با نتیجه ۴ بر ۲ از سد تیم دستجردی یزد گذشت.

فاطمه انصاری، فاطمه بهرامی، شادی طهماسبی و سحر آبی گل‌های تیم هیات فوتبال نطنز را وارد دروازه تیم یزد کردند.

ربابه سادات رضوی بعنوان داور، کلثوم آوخی داور دوم، الهه مرادی بعنوان داور سوم و اسما افشین بعنوان وقت نگهدار کار قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

در سومین و آخرین روز این رقابت‌ها امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ دو دیدار برگزار می‌شود و طبق برنامه‌های آریا ترکان مراغه با دستجردی یزد و هیات فوتبال دهدشت با هیات فوتبال نطنز به مصاف هم می‌روند.

دو تیم برتر این مسابقات به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ دسته یکم فوتسال بانوان کشور صعود می‌کنند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.