کرونا فریدن را به سوی سیاهی می‌برد

رئیس بیمارستان شهید رجایی شهر داران گفت: ۴ بخش موجود در این بیمارستان در پی بستری بیماران کرونایی تکمیل شده است.

مهدی ابن النصیر رئیس بیمارستان شهید رجایی شهر داران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،درباره وضعیت شیوع بیماری کرونا در فریدن گفت: با توجه به اتمام خرید‌ها و تعطیلات نوروزی پیک چهارم کرونا در شهرستان، خیلی سریعتر از پیش بینی کادر درمان از راه رسید به طوری که از لحاظ رنگ بندی مناطق، فریدن به رنگ قرمز درآمده است.

او در رابطه با روند درمان بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان، گفت: هم اکنون هر ۴ بخش بیمارستان تکمیل شده و حتی بخش (۲) Icu که برای شرایط حاد پیش بینی شده بود، فعال شده است.

رئیس بیمارستان شهید رجایی شهر داران با اشاره به امکانات بیمارستان و آمار بالای بستری شدگان کرونایی گفت: با توجه به تعداد بالای آمار بستری، فعلا مقدور نیست که به بیماران غیرکرونایی خدماتی بدهیم و امیدواریم با رعایت موازین بهداشتی توسط مردم وضعیت کرونایی شهرستان رو به بهبود برود تا بیماران غیر کرونایی بتوانند از خدمات درمان بهره‌مند شوند.

ابن النصیر با اشاره به فوتی‌های کرونا افزود: در چند روز گذشته متاسفانه آمار فوتی کرونا هم بسیار نگران کننده بود، به طوری که با توجه به مرکز ارجاع بودن بیمارستان شهید رجایی شهر داران، در یک ۲۴ ساعت شاهد جان باختن تعداد ۷ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا از مناطق مختلف شهرستان و شهرستان‌های مجاور بوده‌ایم.

او در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به خیز سنگین ویروس کرونا در این روز‌ها و خستگی کادر درمان که در طول این یک سال و چند ماه واقعا جانانه در جبهه سلامت خدمت کرده‌اند، از مردم درخواست همکاری بیشتر داریم و این خواسته به غیر از در خانه ماندن ورعایت نکات بهداشتی تحقق نمی‌یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.