یک بام و دوهوای محدودیت های بهداشتی در فردیس/ گلایه مغازه داران از تبعیض‌ها

شهروند خبرنگار ما می گوید مسئولان در اجرای محدودیت های کرونایی بین دستفروشان و مغازه داران تبعیض قائل می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گزارش شهروند خبرنگار ما حاکی از اعمال تبعیض بین دستفروشان و مغازه داران در نظارت بر اجرای محدودیت های کرونایی است.

این شهروند خبرنگار ادعا می کند علی رغم آن که مسئولان بر پایین آمدن کرکره مغازه های فردیس تاکید دارند، دستفروشان را در خیابان های شهر به حال خود رها کرده اند.

میرزاخانی، معاون خدمات شهری شهرداری فردیس در این باره گفت: ابتدای اسفندماه سال گذشته قراردادی بین شهرداری فردیس و بنیاد تعاون ناجا منعقد شد که موضوع آن تامین امنیت و جمع اوری دستفروشان بود که در تاریخ بیست و پنجم اسفندماه نیز به پایان رسید و دغدغه های معیشتی باعث شد که این مسئله در تعطیلات نوروز ادامه پیدا نکند.

او افزود: اما اکنون باتوجه به شدت گرفتن شیوع کرونا و ضرورت کاهش تجمعات درحال رایزنی برای گرفتن حکم دادستان برای برخورد جدی با دستفروشان هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: شب گذشته سه مورد درگیری بین کارکنان خدمات شهری و دستفروشان فردیس اتفاق افتاد که به مراجع قضایی کشیده شد.

او با بیان این که خود کسبه هم وسایل خود را بیرون از مغازه می گذارند و دستفروشی می کنند، افزود: تا یکی دو روز آینده بسترهای لازم برای انعقاد قرار جدیدی با بنیاد تعاون ناجا منعقد خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار