اعمال محدودیت‌های کرونایی در عجب شیر

فرماندار شهرستان عجب شیر از اعمال محدودیت‌های کرونایی وضعیت نارنجی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اصغرپور فرماندار شهرستان عجب شیر در جلسه ستاد کرونای شهرستان عجب شیر با اعلام اینکه شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد گفت: تمام محدودیت‌های وضعیت نارنجی در سطح شهرستان عجب شیر اعمال می‌شود.

او گفت: محدودیت‌های جدید به صورت هدفمند و هوشمند اجرا می‌شود.

او بر تشدید نظارت بر رستوران‌ها، مراکز عرضه غذا و مواد غذایی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای تاکید کرد و افزود: کنترل مراکز خرید و تجمع، نظارت بر رعایت دقیق ضوابط بهداشتی، ارائه آموزش و بازدید‌های مشترک به منظور اعمال محدودیت‌ها در شرایط نارنجی از جمله مواردی است که می‌بایست عملیاتی شود.

اصغرپور با بیان اینکه فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ تا اطلاع ثانوی ممنوع است،گفت: براساس اعلام ستاد ملی کرونا، در وضعیت نارنجی یا پرخطر سطح شغلی سه و چهار شامل مراسم های اجتماعی ،فرهنگی و مذهبی، تالار‌های پذیرایی، کافه‌ها، زبانسراها، باشگاه‌های ورزشی و... تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

فرماندار عجب شیر گفت: فعالیت غذاخوری‌ها و رستوران‌ها فقط به صورت بیرون بر بوده و باید از پذیرش مشتری خودداری کنند.

رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان عجب شیر گفت: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی و خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی شهر‌های نارنجی به سایر شهر‌ها ممنوع می‌باشد و همچنین تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ در سطح شهر ممنوع است.

او با اشاره به فعالیت کارکنان ادارت در وضعیت نارنجی گفت:حضور کارکنان دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری به میزان یک سوم و کارکنان سایر دستگاه‌ها به میزان یک دوم کاهش پیدا خواهد کرد.

او در پایان ضمن قدردانی از مردم و کسبه در همراهی و همکاری با ستاد مدیریت کرونا، افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور مردم در تجمعات، استفاده از ماسک و ... راه خروج از بحران کروناست که هم موجب حفظ سلامت مردم شده و هم از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار