نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

خیری از دشمن نرسید، روی پای خود بایستیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سراب امید به آمریکا باید زودتر به پایان برسد و با اتکا به توان داخلی پیش برویم.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: بار‌ها ثابت شده که آمریکا به تعهدات خود عمل نمی‌کند، اگر بنا بود خیری از دشمن به ما برسد در این ۸ سال شاهد آن می‌بودیم، بنابراین باید روی پای خود بایستیم تا آقای خودمان باشیم.

او افزود: تیم مذاکره‌کننده باید نحوه برخورد با دشمنان را به خوبی بدانند و به راحتی تسلیم آن‌ها نشوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی از مسئولان تعامل با دنیا را محدود به آمریکا و غربی‌ها می‌دانند، اما حقیقت امر اینگونه نیست و کشور‌های مختلف از جمله همسایگان ظرفیت‌های زیادی برای شکوفایی اقتصاد ما دارند.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی بهترین راه عبور از وضع اقتصادی موجود را اتکا به خود و پشتیبانی دولت و مجلس از تولید دانست و گفت: اصلاح قوانین بانکداری به منظور جلب سرمایه گذاران از ضرورت‌های تغییر ریل اقدامات اقتصادی است.

او با اشاره به انتخابات خرداد ماه گفت: مردم در سال‌های گذشته از بحران‌های مختلفی عبور کرده اند، آن‌ها از جناح بازی‌ها خسته شده اند و با تجاربی که به دست آورده اند هوشیارانه رای خواهند داد

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.