صدور سند مالکیت برای ۱۰۴ هزار واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: برای ۱۰۴ هزار واحد مسکونی در ۳۲۶ روستای بزرگ استان سند مالکیت صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: از این تعداد هشت هزار جلد سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۹۶ هزار جلد نیز در سطح روستاهای استان با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک استان اردبیل صادر شده است.

او با اشاره به کند شدن فرایند صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی و استقبال ضعیف مردم برای این امر در روستاهای کم جمعیت گفت: با این حال امسال برای ۲ هزار واحد مسکونی روستایی دیگر نیز سند مالکیت صادر می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین با اشاره به اجرای طرح هادی در ۴۷۰ روستای استان افزود: پارسال در ۷۰ روستای استان طرح هادی با صرف ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شد.

سبحانی از تهیه طرح هادی برای همه یک هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان اردبیل خبر داد و گفت: تاکنون طرح هادی ۲۱۲ روستای استان اردبیل بازنگری شده و هم اکنون نیز طرح هادی ۶۲ روستا نیز در دست بازنگری است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار