نظارت‌ها بر فعالیت اصناف، اماکن ورزشی و مطب‌ها بیشتر خواهد شد

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: نظارت‌ها بر فعالیت اصناف، اماکن ورزشی و مطب‌ها بیشتر خواهد شد تا به محض مشاهده تخلف، پلمب انجام شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی دبیر شورای سلامت اهواز گفت: بازدید‌های مشترک بهداشت و دیگر دستگاه‌های ذیربط تشدید می‌یابد و نظارت‌ها بر فعالیت اصناف، اماکن ورزشی و مطب‌ها بیشتر خواهد شد تا به محض مشاهده تخلف، پلمب مرکز یا صنف مربوطه انجام شود.

او با بیان اینکه برای بازدید بهداشتی از اماکن عمومی نباید برای دریافت کمک به دیگر دستگاه‌ها التماس کنیم و تنها بهداشت در میدان کار باشد و ارگان‌های دیگر به تعهدات خود عمل نکنند، افزود: طبق قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا، در شهر‌های قرمز تنها مشاغل گروه یک و در شهر‌های نارنجی مشاغل گروه یک و ۲ اجازه فعالیت دارند.

مردانی بیان داشت: می‌بینیم که برخی ارگان‌ها همکاری لازم را ندارند در حالی که باید در این شرایط، همه با بخش بهداشت و درمان همکاری کنند. در این شرایط شیوع بیماری، برای بازدید بهداشتی از اماکن عمومی نباید برای دریافت کمک به دیگر دستگاه‌ها التماس کنیم و تنها بهداشت در میدان کار باشد و ارگان‌های دیگر به تعهدات خود عمل نکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.