وزنه بردار زنجانی در اردوی تیم ملی

سرمربی تیم وزنه‌برداری استان زنجان از حضور وزنه بردار زنجانی در مسابقات آسیایی در قالب تیم ملی خبر داد.

نصرتی سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بابیان اینکه مسابقات وزنه برداری رده سنی بزرگسالان از ۲۹ فروردین ماه به مدت یک هفته در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد،گفت: تیم ملی وزنه برداری ایران در ۱۰ دسته وزنی مختلف در این مسابقات شرکت کرده و به مصاف حریفان خواهد رفت.

او افزود: حسین سلطانی وزنه بردار زنجانی در مرحله نهایی اردوی آمادگی که در محل کمپ‌های تیم ملی برگزار می‌شود حضور داشته و همراه سایر ملی پوشان این رشته ورزشی برای کسب آمادگی  های لازم زیر نظر مربیان مجرب تمرین می‌کند.

نصرتی ادامه داد: سلطانی در دسته وزنی ۸۱ کیلوگرم مسابقات آسیایی به رقابت خواهد پرداخت که امید داریم با نشان دادن توانمندی ها  و شایستگی‌های بالای خود برای ایران و استان  زنجان افتخار آفرین باشد.

سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان گفت: این ورزشکار زنجانی در مسابقات وزنه برداری کاپ گزینشی المپیک که بهمن ماه سال ۹۸ با حضور ۱۳ کشور خارجی در شهرستان رشت  برگزار شد موفق به کسب  ۲ مدال برنز شد.

نصرتی افزود: حسین سلطانی وزنه بردار شایسته زنجانی در سال ۹۶ نیز در مسابقات جهانی رده سنی نوجوانان که در کشور مالزی برگزار شد توانست مدال طلای جهان را بدست آورد. 

سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان گفت: این قهرمان زنجانی پیش از این نیز مقام نائب قهرمانی جهان در رده سنی جوانان مسابقات آسیایی را که در کشور ازبکستان برگزار شد از آن خود کرده بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.