۳ اسیر فلسطینی دست به اعتصاب غذا زدند

دفتر رسیدگی به اسرای فلسطینی اعلام کرد ۳ اسیر فلسطینی در اعتراض به زورگویی رژیم صهیونیستی در زندان‌های این رژیم دست به اعتصاب غذا زدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عربی ۲۱، دفتر رسیدگی به اسرای فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد ۳ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتراض به زورگویی این رژیم، دست به اعتصاب غذا زدند.

این دفتر افزود: نام یکی از این اسیر‌ها «عماد سوارکه» است که ۳۷ سال سن دارد و از منطقه «اریحا» بازداشت شده است. این اسیر پدر ۵ کودک است که قبلا نیز به مدت ۱۰ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی بازداشت بوده است.

«سائد ابو عبید» ۴۱ ساله نیز به مدت یک هفته است که اعتصاب غذا کرده و مدت ۴ ماه نیم است که در زندان به سر می‌برد.

سومین اسیر «عیاد الهریمی» ۲۸ ساله است که از «بیت لحم» بازداشت شده و ۶ روز است که غذا نخورده است. الهریمی در سال ۲۰۱۶ نیز به مدت ۴۵ روز در زندان رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده بود.

پیشتر نیز رئیس دفتر رسیدگی به امور اسرای فلسطینی گفته بود: «جان، روح و روان اسرای فلسطینی به دلیل شکنجه و آزار و اذیتی که در زندان‌های رژیم اشغالگر می‌بینند در عذاب است. ۲۳۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی جان باختند و هزاران اسیر بیمار دیگر نیز از درمان یا دارو محروم شدند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
امیدوارم هر چه زودتر فلسطینیان به استقلال در کشور خودشان دست یابند
آخرین اخبار